Hackingul cresterii economice
Sean Ellis
Cod produs: YCV02290
sub 3 bucati in stoc
6800 Lei
Reducere: 15%
5780 Lei
Ultimele bucati
Metoda propusa de cei doi experti, hackingul cresterii, e deopotriva rezultatul a zeci de ani de practica in domeniul afacerilor si expresia unei gandiri ce trece dincolo de granitele marketingului traditional, venind cu solutii accesibile si inovatoare.
intr-o lume a businessului dominata de competitia acerba pentru atragerea unui numar cat mai mare de clienti, sunt esentiale cresterea...
intr-o lume a businessului dominata de competitia acerba pentru atragerea unui numar cat mai mare de clienti, sunt esentiale cresterea...
Daca esti din
se livreaza in 2-5 zile lucratoare

Ai intrebari?
Suna-ne acum la 0311.100.294

Transport Gratuit
Peste 125 RON

Oferi un cadou?
Ti-l impachetam noi!
Hackingul cresterii economice de Sean Ellis
Metoda propusa de cei doi experti, hackingul cresterii, e deopotriva rezultatul a zeci de ani de practica in domeniul afacerilor si expresia unei gandiri ce trece dincolo de granitele marketingului traditional, venind cu solutii accesibile si inovatoare.
intr-o lume a businessului dominata de competitia acerba pentru atragerea unui numar cat mai mare de clienti, sunt esentiale cresterea rapida a cotei de piata si dezvoltarea unor strategii de marketing imbatabile. Sean Ellis si Morgan Brown propun solutii pentru a transforma orice companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, intr-una de succes, cu o pozitie competitiva pe piata.
Nicio companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, nu se poate dezvolta rapid in lipsa unei echipe responsabile cu cresterea. insa pentru ca aceasta echipa sa dea rezultatele asteptate, ea trebuie sa fie construita potrivit unui principiu fundamental, strain modului traditional de organizare a companiilor: acela al colaborarii interdepartamentale.
Lectia fundamentala a lui Ellis si Brown este aceea ca, pentru a ohtine o crestere rapida si ireversibila, trebuie sa cream echipe specifice, cu specialiati din toate domeniile, capabili sa lucreze impreuna pentru acelasi scop, cu deplina libertate de a testa si experimenta idei.
O lectura obligatorie pentru toti cei din lumea afacerilor. - James Currier
O carte extraordinara, care merita sa stea printre cele mai importante lucrari despre dezvoltarea start-up-urilor. - Jeff Bussgan, Harvard Business School
in peisajul tot mai haotic al businessului, in care poti pierde clienti cat ai clipi, iar pietele sunt perturbate in mod constant, identificarea solutiilor de crestere este cruciala pentru supravietuire. Cartea de fata le ofera companiilor o metodologie pentru dezvoltarea si optimizarea unor noi strategii, cu scopul de a-si creste cota de piata. - Eric Ries
Nimic nu e mai important pentru o afacere decat sa atragem utilizatori si clienti noi. Modul in care facem asta azi, cand totul se desfasoara online, e total diferit de cum se proceda in trecut. Aceasta carte va invata cum sa ganditi ca niste vanzatori ai viitorului. - Josh Elman
Despre autor
Sean Ellis
Sean Ellis este CEO si cofondator al GrowthHackers. com, site-ul numarul unu in comunitatea online de hackeri ai cresterii, cu 1, 8 milioane de utilizatori la nivel mondial. Sean a inventat termenul de "hacker al cresterii" in 2010 si este organizatorul conferintei anuale a hackerilor cresterii. Ofera interviuri si tine regulat prelegeri pentru start-up-uri si companii din Fortune 100, publicand articole in The New York Times, The Wall Street Journal, WIRED, Fast Company, Inc. com sau TechCrunch.
Morgan Brown
Morgan Brown este expert in marketing cu o bogata experienta in domeniul start-up-urilor si cofondator al GrowthHackers. com. Este invitat sa vorbeasca in mod regulat la conferinte importante precum SXSW, TechWeek, HubSpot si altele.
intr-o lume a businessului dominata de competitia acerba pentru atragerea unui numar cat mai mare de clienti, sunt esentiale cresterea rapida a cotei de piata si dezvoltarea unor strategii de marketing imbatabile. Sean Ellis si Morgan Brown propun solutii pentru a transforma orice companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, intr-una de succes, cu o pozitie competitiva pe piata.
Nicio companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, nu se poate dezvolta rapid in lipsa unei echipe responsabile cu cresterea. insa pentru ca aceasta echipa sa dea rezultatele asteptate, ea trebuie sa fie construita potrivit unui principiu fundamental, strain modului traditional de organizare a companiilor: acela al colaborarii interdepartamentale.
Lectia fundamentala a lui Ellis si Brown este aceea ca, pentru a ohtine o crestere rapida si ireversibila, trebuie sa cream echipe specifice, cu specialiati din toate domeniile, capabili sa lucreze impreuna pentru acelasi scop, cu deplina libertate de a testa si experimenta idei.
O lectura obligatorie pentru toti cei din lumea afacerilor. - James Currier
O carte extraordinara, care merita sa stea printre cele mai importante lucrari despre dezvoltarea start-up-urilor. - Jeff Bussgan, Harvard Business School
in peisajul tot mai haotic al businessului, in care poti pierde clienti cat ai clipi, iar pietele sunt perturbate in mod constant, identificarea solutiilor de crestere este cruciala pentru supravietuire. Cartea de fata le ofera companiilor o metodologie pentru dezvoltarea si optimizarea unor noi strategii, cu scopul de a-si creste cota de piata. - Eric Ries
Nimic nu e mai important pentru o afacere decat sa atragem utilizatori si clienti noi. Modul in care facem asta azi, cand totul se desfasoara online, e total diferit de cum se proceda in trecut. Aceasta carte va invata cum sa ganditi ca niste vanzatori ai viitorului. - Josh Elman
Despre autor
Sean Ellis
Sean Ellis este CEO si cofondator al GrowthHackers. com, site-ul numarul unu in comunitatea online de hackeri ai cresterii, cu 1, 8 milioane de utilizatori la nivel mondial. Sean a inventat termenul de "hacker al cresterii" in 2010 si este organizatorul conferintei anuale a hackerilor cresterii. Ofera interviuri si tine regulat prelegeri pentru start-up-uri si companii din Fortune 100, publicand articole in The New York Times, The Wall Street Journal, WIRED, Fast Company, Inc. com sau TechCrunch.
Morgan Brown
Morgan Brown este expert in marketing cu o bogata experienta in domeniul start-up-urilor si cofondator al GrowthHackers. com. Este invitat sa vorbeasca in mod regulat la conferinte importante precum SXSW, TechWeek, HubSpot si altele.
ISBN | 978-606-44-0895-2 |
Editura | Curtea Veche |
Autor | Sean Ellis, Morgan Brown |
Numar pagini | 496 |
An aparitie | 2021 |
Tip coperta | Hard cover |
Lungime | 20.5 |
Latime | 14.5 |
Cod Bare | 9786064408952 |
UM Dimensiuni | cm |
Fii primul care sparge gheata!
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.