Transformarea digitala
David L. Rogers
Cod produs: YCV02509
sub 3 bucati in stoc
5500 Lei
Reducere: 15%
4675 Lei
Ultimele bucati
Cum sa-ti regandesti afacerea in era internetului
Un specialist in big data iti arata, pas cu pas, strategiile prin care afacerea ta se poate reinventa in contextul transformarilor radicale impuse de era digitala. Ca sa ramai de succes si sa prosperi in lumea businessului.
Fiecare epoca a inovarii tehnologice aduce beneficii. Insa impune totodata adoptarea unor strategii noi si,...
Un specialist in big data iti arata, pas cu pas, strategiile prin care afacerea ta se poate reinventa in contextul transformarilor radicale impuse de era digitala. Ca sa ramai de succes si sa prosperi in lumea businessului.
Fiecare epoca a inovarii tehnologice aduce beneficii. Insa impune totodata adoptarea unor strategii noi si,...
Daca esti din
se livreaza in 2-5 zile lucratoare

Ai intrebari?
Suna-ne acum la 0311.100.294

Transport Gratuit
Peste 125 RON

Oferi un cadou?
Ti-l impachetam noi!
Transformarea digitala de David L. Rogers
Cum sa-ti regandesti afacerea in era internetului
Un specialist in big data iti arata, pas cu pas, strategiile prin care afacerea ta se poate reinventa in contextul transformarilor radicale impuse de era digitala. Ca sa ramai de succes si sa prosperi in lumea businessului.
Fiecare epoca a inovarii tehnologice aduce beneficii. Insa impune totodata adoptarea unor strategii noi si, de cele mai multe ori, schimbari in domeniul de activitate. Mai ales cand este vorba despre business. Asa cum Revolutia Industriala a urcat omenirea si in special afacerile pe o noua treapta evolutiva, si revolutia digitala ii impinge astazi pe toti cei care inca nu au aderat la noile modele sa… se mai gandeasca.
David L. Rogers iti prezinta o harta a etapelor care trebuie parcurse in dezvoltarea oricarei afaceri care se vrea in pas cu transformarea digitala. Folosindu-si experienta universitara, dar mai ales fascinantul background de consultant al unora dintre cele mai mari companii la nivel global, autorul insoteste fiecare capitol cu exemple ilustrative si studii de caz care sa te inspire si pe tine pentru marea schimbare.
Un ghid indispensabil, cu studii de caz si instrumente practice prin care poti crea strategii de reusita in era digitala. Nu cumva sa-ti pornesti afacerea fara sa le pui la punct! - Neil Blumenthal, cofondator si director executiv al Warby Parker
Cartea lui Rogers e ca o harta necesara oricarui director executiv. Daca nu pui umarul la transformarea afacerii tale, nu vei avea parte de ea. Citeste-o si apuca-te de treaba! - Sree Sreenivasan, Chief Digital Officer, Metropolitan Museum of Art
Rar gasesti atat de bine explicate efectele digitalizarii asupra antreprenorilor si afacerilor cu traditie. David L. Rogers ilustreaza inteligent cum si de ce se schimba vremurile. Si, cel mai important, cum te adaptezi la schimbare. - Bob Garfield, fost coprezentator al emisiunii On the Media (NPR)
Din cand in cand apare cate o carte cu titlu rasunator, care patrunde in miezul lucrurilor. Asa face si Transformarea digitala, arma ta secreta impotriva schimbarilor perturbatoare, cu care iti poti recladi afacerea din temelii. - Rita McGrath, profesoara de management, Columbia Business School
Rogers explica schimbarile care stau la baza revolutiei digitale si ne arata cum ne putem schimba noi si afacerile, indiferent de vechime sau domeniu de activitate, ca sa crestem in viitor. - Bernd Schmitt, profesor de comert international, Columbia Business School
Rogers surprinde esenta vremurilor in care traim - revolutia digitala si peisajul economic in continua schimbare - si te ajuta sa iei cele mai bune decizii in afaceri. Daca vrei sa ramai actual. - Russell Dubner, GCO Boston Consulting Group
David L. Rogers este profesor la Columbia Business School si expert de renume international in brand si strategie digitala, cunoscut pentru modelul inovator al retelelor de clienti pe care l-a elaborat. Cercetarile sale vizeaza transformarea digitala, in special big data, "internetul lucrurilor", shoppingul prin smartphone in magazine, randamentul investitiei in marketing digital si partajarea datelor. A mai publicat trei carti de referinta in domeniu, printre care si The Network Is Your Customer: Five Strategies to Thrive in a Digital Age.
In calitate de director de programe la Columbia Business School, Rogers sustine prelegeri si workshopuri in fata directorilor executivi de talie mondiala din peste 64 de tari. Este fondatorul si una dintre gazdele conferintei BRITE, care reuneste directori executivi si de marketing, antreprenori si reprezentanti ai firmelor de top din tehnologie si media cu scopul de a aborda provocarile construirii de branduri puternice in era digitala.
Rogers a oferit consultanta unor companii multinationale prestigioase si are aparitii atat in presa scrisa, cat si televizata. In 2009 a primit Premiul pentru Brand Leadership la World Brand Congress. Este membru al Marketing Hall of Fame si presedinte al New York American Marketing Association. Mai multe date despre David L. Rogers sunt disponibile pe davidrogers.biz.
Un specialist in big data iti arata, pas cu pas, strategiile prin care afacerea ta se poate reinventa in contextul transformarilor radicale impuse de era digitala. Ca sa ramai de succes si sa prosperi in lumea businessului.
Fiecare epoca a inovarii tehnologice aduce beneficii. Insa impune totodata adoptarea unor strategii noi si, de cele mai multe ori, schimbari in domeniul de activitate. Mai ales cand este vorba despre business. Asa cum Revolutia Industriala a urcat omenirea si in special afacerile pe o noua treapta evolutiva, si revolutia digitala ii impinge astazi pe toti cei care inca nu au aderat la noile modele sa… se mai gandeasca.
David L. Rogers iti prezinta o harta a etapelor care trebuie parcurse in dezvoltarea oricarei afaceri care se vrea in pas cu transformarea digitala. Folosindu-si experienta universitara, dar mai ales fascinantul background de consultant al unora dintre cele mai mari companii la nivel global, autorul insoteste fiecare capitol cu exemple ilustrative si studii de caz care sa te inspire si pe tine pentru marea schimbare.
Un ghid indispensabil, cu studii de caz si instrumente practice prin care poti crea strategii de reusita in era digitala. Nu cumva sa-ti pornesti afacerea fara sa le pui la punct! - Neil Blumenthal, cofondator si director executiv al Warby Parker
Cartea lui Rogers e ca o harta necesara oricarui director executiv. Daca nu pui umarul la transformarea afacerii tale, nu vei avea parte de ea. Citeste-o si apuca-te de treaba! - Sree Sreenivasan, Chief Digital Officer, Metropolitan Museum of Art
Rar gasesti atat de bine explicate efectele digitalizarii asupra antreprenorilor si afacerilor cu traditie. David L. Rogers ilustreaza inteligent cum si de ce se schimba vremurile. Si, cel mai important, cum te adaptezi la schimbare. - Bob Garfield, fost coprezentator al emisiunii On the Media (NPR)
Din cand in cand apare cate o carte cu titlu rasunator, care patrunde in miezul lucrurilor. Asa face si Transformarea digitala, arma ta secreta impotriva schimbarilor perturbatoare, cu care iti poti recladi afacerea din temelii. - Rita McGrath, profesoara de management, Columbia Business School
Rogers explica schimbarile care stau la baza revolutiei digitale si ne arata cum ne putem schimba noi si afacerile, indiferent de vechime sau domeniu de activitate, ca sa crestem in viitor. - Bernd Schmitt, profesor de comert international, Columbia Business School
Rogers surprinde esenta vremurilor in care traim - revolutia digitala si peisajul economic in continua schimbare - si te ajuta sa iei cele mai bune decizii in afaceri. Daca vrei sa ramai actual. - Russell Dubner, GCO Boston Consulting Group
David L. Rogers este profesor la Columbia Business School si expert de renume international in brand si strategie digitala, cunoscut pentru modelul inovator al retelelor de clienti pe care l-a elaborat. Cercetarile sale vizeaza transformarea digitala, in special big data, "internetul lucrurilor", shoppingul prin smartphone in magazine, randamentul investitiei in marketing digital si partajarea datelor. A mai publicat trei carti de referinta in domeniu, printre care si The Network Is Your Customer: Five Strategies to Thrive in a Digital Age.
In calitate de director de programe la Columbia Business School, Rogers sustine prelegeri si workshopuri in fata directorilor executivi de talie mondiala din peste 64 de tari. Este fondatorul si una dintre gazdele conferintei BRITE, care reuneste directori executivi si de marketing, antreprenori si reprezentanti ai firmelor de top din tehnologie si media cu scopul de a aborda provocarile construirii de branduri puternice in era digitala.
Rogers a oferit consultanta unor companii multinationale prestigioase si are aparitii atat in presa scrisa, cat si televizata. In 2009 a primit Premiul pentru Brand Leadership la World Brand Congress. Este membru al Marketing Hall of Fame si presedinte al New York American Marketing Association. Mai multe date despre David L. Rogers sunt disponibile pe davidrogers.biz.
An aparitie | 2023 |
Colectie | Carti Cheie |
ISBN | 978-606-44-1353-6 |
Tip coperta | Paperback |
Autor | David L. Rogers |
Editura | Curtea Veche Publishing |
Lungime | 23 |
Latime | 15 |
Numar pagini | 432 |
Cod Bare | 9786064413536 |
UM Dimensiuni | cm |
Fii primul care sparge gheata!
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.